Wednesday 9 January 2013

Foto Ku Di Dalam The Star

Apalah surat khabar The Star ni...dahlah pakai gambar aku..bagilah sikit duit kopi ke...boleh aku buat beli susu anak. Paling kurang pun boleh belanja family aku minum kat "Gong Cha", "Chat Time" ke... Hantar email ke editor dah seminggu tak berjawab. Apa punya customer service...say thank you pun tak ada.
Ceritanya bergini...dulu aku rajin hantar cerita ala-ala photo essay ke The Star dengan harapan boleh diterbitkan. So, The Star ada select and mintak 10 keping gambar high-res. Dipendekan cerita 7 keping masuk The Star...glamour satu Malaysia...satu muka surat tu. Siap frame lagi.

Last week tup-tup The Star pakai another gambar yang tak publish...caption cerita pun pakai aku punya. Yang hangin tu...credit langsung tak bagi.

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...